Úspěšné organizace investují do vztahů

Vzdělávání pro firmy

Vztahové dovednosti jsou strategická investice. Každá spolupráce začíná vztahem, ať už je to vztah mezi kolegy nebo spolupráce s klienty. Rádi podpoříme váš tým v budování silných vztahů. 


Proč vztahové dovednosti rozhodují o výkonnosti firem?

83 % zaměstnanců uvádí, že kvalita vztahů na pracovišti ovlivňuje jejich každodenní výkon. (McKinsey & Company)

Zdravé pracovní vztahy snižují fluktuaci až o 50 % a zvyšují důvěru v management. (Forbes)

Lidé s kvalitními vztahy v soukromí jsou odolnější vůči stresu a mají až o 26 % vyšší pracovní výkon. (NCBI)

Zaměstnanci s vyšší emoční a vztahovou inteligencí lépe zvládají konflikty, efektivně spolupracují a jsou dvakrát méně náchylní k syndromu vyhoření. (NCBI)


Naši lektoři 

Spojujeme odbornou zkušenost z terapeutické praxe a společenskovědního výzkumu s firemním prostředím. Seznamte se s pár našimi lektory. 

Ema Sikora
psychoterapeutka

Ema vystudovala andragogiku a personální řízení na Univerzitě Karlově a v současnosti působí jako psychoterapeutka. Více než deset let se věnuje lektorské činnosti ve firemním prostředí a je autorkou několika seberozvojových kurzů. Zaměřuje se především na témata leadershipu, komunikace a týmové spolupráce.

 Markéta Šetinová
socioložka

Markéta vystudovala sociologii na Univerzitě v Oxfordu a získala doktorát na Univerzitě Karlově. Působí jako psychoterapeutka a ve firmách se věnuje rozvoji vztahových dovedností. Dlouhodobě popularizuje výzkum mezilidských vztahů a přednáší o proměnách lásky v současné společnosti.

Michala Rosinová
psychoterapeutka a koučka

Michala je mezinárodně akreditovná koučka a psychoterapeutka ve výcviku. Má bohaté zkušenosti ze soukromého sektoru, včetně působení ve skupinách Jakuba Havrlanta a technologických startupů. Věnuje se vztahovým tématům, work life balance, produktivitě a našemu vztahu k technologiím. 


Jak může naše spolupráce vypadat?

Zaujala vás některá z našich služeb? 

Rádi vám připravíme nabídku přesně podle vašich potřeb.

Reference